IZVAN SJEDIŠTA UREDA obavljaju se poslovi:
SEKTORA ZA OBNOVU I GRAĐENJE ZGRADA JAVNE I DRUŠTVENE NAMJENE, zbog obnove od potresa zgrade gradske uprave PU Trnje, Ulica grada Vukovara 56-60 Sektor se privremeno preselio na lokaciju: Zagrebački Velesajam, Avenija Dubrovnik 15, Upravna zgrada broj I, III. i IV. kat
E- mail:
obnovazgrada@zagreb.hr
Pomoćnik pročelnika za obnovu i građenje zgrada javne i društvene namjene: kontakt osoba
tel: 01/6104-732
E-mail:
obnovazgrada@zagreb.hr
- obavlja poslove vezane za pripremu tehničke dokumentacije, za obnovu i građenje zgrada javne i društvene namjene, odnosno zgrada predškolstva, školstva i sporta, socijalne zaštite i zdravstva, kulture i javne namjene, poslove vezane za planiranje i organiziranje aktivnosti na obnovi i građenju zgrada javne i društvene namjene, aktivnosti u provođenju realizacije sklopljenih ugovora za radove i usluge koji obuhvaćaju usklađivanje rada svih sudionika u svakodnevnoj koordinaciji na gradilištu te u pisanom i usmenom oblik, sudjelovanje u praćenju realizacije programa kapitalnih ulaganja u zgrade javne i društvene namjene te u pripremi, koordinaciji, provedbi i praćenju kapitalnih projekata Grada Zagreba sufinanciranih iz sredstava Europske unije ili kredita europskih investicijskih banaka i u pripremi dokumentacije za podnošenje projektnih prijedloga na otvorene pozive za dodjelu bespovratnih financijskih sredstava osiguranih financijskim instrumentima Europske unije te drugi poslovi iz djelokruga Sektora.
ODJEL ZA OBNOVU I GRAĐENJE ZGRADA PREDŠKOLSTVA, ŠKOLSTVA I SPORTA
Voditeljica odjela za građenje i sanaciju oštećenih objekata predškolstva, školstva i sporta: kontakt osoba
tel: 01/610-0717
E-mail:
- obavljaju se poslovi pripreme tehničke dokumentacije temeljem izrađenih projektnih zadataka nadležnog ureda, obavljaju se poslovi koji se odnose na koji se odnose na ishođenje suglasnosti, posebnih uvjeta, prethodnog odobrenja, smjernica i rješenja Zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode za obnovu i građenje zgrada predškolstva, školstva i sporta, prikupljanje imovinsko-pravne, zemljišno-knjižne i geodetske dokumentacije za ishođenje lokacijskih i građevinskih dozvola za građenje zgrada predškolstva, školstva i sporta, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno usklađivanja izrade projektne dokumentacije i pripremanja uvjeta za realizaciju obnove, građenja ili rekonstrukcije zgrada predškolstva, školstva i sporta, pripremanje dokumentacije za provođenje postupaka javne nabave za usluge izrade projektno tehničke dokumentacije, za izvođenje radova, za uslugu stručnog nadzora, voditelja projekta, koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova, sudjelovanje u usklađivanju dokumentacije za javnu nabavu sukladno zahtjevu nadležne službe (za javnu nabavu) i davanju pojašnjenja na upite ponuditelja tijekom postupka javne nabave, sudjelovanje u stručnoj obradi i analizi zaprimljenih ponuda, kontrola troškova, praćenje rokova i dinamike izrade dokumentacije, usklađivanje izrade dokumentacije s korisnikom i nadležnim uredom do ishođenja suglasnosti na izrađenu dokumentaciju, organiziranje izrade parcelacijskih i geodetskih elaborata u svrhu rješavanja imovinsko pravnih odnosa i ishođenja potrebnih akata, te suradnja s Gradskim uredom za upravljanje imovinom Grada radi obnove i građenja zgrada predškolstva, školstva i sporta, prikupljanja podataka i suradnje s nadležnim gradskim uredima i Zavodom za zaštitu spomenika kulture i prirode radi planiranja obnove i izgradnje ili sanacije zgrada predškolstva, školstva i sporta vezanih za program potreba u obrazovanju i sportu, praćenja realizacije ugovora, dinamike i rokova izvođenja radova, usklađivanja i koordinacija rada svih sudionika na izvođenju radova, sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, te praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, usklađivanje dinamike izvođenja radova na gradilištu sa izvođenjem svih potrebnih priključaka od strane javnopravnih tijela, usklađivanje dinamike izvođenja radova s dinamikom opremanja, sudjelovanje u organiziranju tehničkog pregleda u postupku izdavanja uporabne dozvole, sudjelovanje u okončanom obračunu i primopredaji objekta krajnjem korisniku, praćenje stanja kvalitete obavljenih radova tijekom jamstvenog roka i otklanjanje eventualnih nedostataka, obrade, praćenje realizacije te dostave podataka za izradu godišnjih programa, izvješća i planova rada.
Obavljanje poslova pripreme dokumentacije i sudjelovanje sa nadležnim tijelima na prijavi i ugovaranju sufinanciranja zgrada predškolstva, školstva i sporta iz fondova EU-a. Sudjelovanje i koordinacija sa nadležnim tijelima i sudionicima u projektu tijekom realizacije projekata sufinanciranih sredstvima EU-a, kao i sudjelovanje u provedbi izvršenja ugovornih obveza i kontrole prihvatljivosti troškova na projektu, sudjelovanje u kontrolama provedbenog tijela na licu mjesta (PLM provjera podataka) te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.
ODSJEK ZA OBNOVU I GRAĐENJE ZGRADA PREDŠKOLSTVA
Voditelj odsjeka za obnovu i građenje zgrada predškolstva:kontakt osoba
tel: 01/610-0713
E-mail:
- obavljaju se poslovi pripreme tehničke dokumentacije temeljem izrađenih projektnih zadataka nadležnog ureda, obavljaju se poslovi koji se odnose na pripremu i ishođenje suglasnosti, posebnih uvjeta, prethodnog odobrenja, smjernica i rješenja Zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode za obnovu i građenje zgrada predškolstva, prikupljanje imovinsko-pravne, zemljišno-knjižne i geodetske dokumentacije za ishođenje lokacijskih i građevinskih dozvola za građenje zgrada predškolstva, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno usklađivanja izrade projektne dokumentacije i pripremanja uvjeta za realizaciju obnove, građenja ili rekonstrukcije zgrada predškolstva, pripremanje dokumentacije za provođenje postupaka javne nabave za usluge izrade projektno tehničke dokumentacije za izvođenje radova, za uslugu stručnog nadzora, voditelja projekta, koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova, sudjelovanje u usklađivanju dokumentacije za javnu nabavu sukladno zahtjevu nadležne službe (za javnu nabavu) i davanju pojašnjenja na upite ponuditelja tijekom postupka javne nabave, sudjelovanje u stručnoj obradi i analizi zaprimljenih ponuda, kontrola troškova, praćenje rokova i dinamike izrade dokumentacije, usklađivanje izrade dokumentacije s korisnikom i nadležnim uredom do ishođenja suglasnosti na izrađenu dokumentaciju, organiziranje izrade parcelacijskih i geodetskih elaborata u svrhu rješavanja imovinsko pravnih odnosa i ishođenja potrebnih akata, te suradnja s Gradskim uredom za upravljanje imovinom Grada radi obnove i građenja zgrada predškolstva, prikupljanja podataka i suradnje s nadležnim gradskim uredima i Zavodom za zaštitu spomenika kulture i prirode radi planiranja obnove i izgradnje ili sanacije dječjih vrtića, dječjih vrtićkih igrališta, dječjih vrtićkih igraonica i drugih objekata vezanih za program potreba u obrazovanju, praćenja realizacije ugovora, dinamike i rokova izvođenja radova, usklađivanja i koordinacija rada svih sudionika na izvođenju radova, sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, te praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, usklađivanje dinamike izvođenja radova na gradilištu sa izvođenjem svih potrebnih priključaka od strane javnopravnih tijela, usklađivanje dinamike izvođenja radova s dinamikom opremanja, sudjelovanje u organiziranju tehničkog pregleda u postupku izdavanja uporabne dozvole, sudjelovanje u okončanom obračunu i primopredaji objekta krajnjem korisniku, praćenje stanja kvalitete obavljenih radova tijekom jamstvenog roka i otklanjanje eventualnih nedostataka, obrade, praćenje realizacije te dostave podataka za izradu godišnjih programa, izvješća i planova rada. Obavljanje poslova pripreme dokumentacije i sudjelovanje sa nadležnim tijelima na prijavi i ugovaranju sufinanciranja zgrada predškolstva iz fondova EU-a. Sudjelovanje i koordinacija sa nadležnim tijelima i sudionicima u projektu tijekom realizacije projekata sufinanciranih sredstvima EU-a, kao i sudjelovanje u provedbi izvršenja ugovornih obveza i kontrole prihvatljivosti troškova na projektu, sudjelovanje u kontrolama provedbenog tijela na licu mjesta (PLM provjera podataka) te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
ODSJEK ZA OBNOVU I GRAĐENJE ZGRADA ŠKOLSTVA
Voditelj odsjeka za obnovu i građenje zgrada školstva: kontakt osoba
tel: 01/610-0717
E-mail:
- obavljaju se poslovi pripreme tehničke dokumentacije temeljem izrađenih projektnih zadataka nadležnog ureda, obavljaju se poslovi koji se odnose na pripremu i ishođenje suglasnosti, posebnih uvjeta, prethodnog odobrenja, smjernica i rješenja Zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode za obnovu i građenje zgrada školstva, prikupljanje imovinsko-pravne, zemljišno-knjižne i geodetske dokumentacije za ishođenje lokacijskih i građevinskih dozvola za građenje zgrada, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno usklađivanja izrade projektne dokumentacije i pripremanja uvjeta za realizaciju obnove, građenja ili rekonstrukcije zgrada školstva, pripremanje dokumentacije za provođenje postupaka javne nabave za usluge izrade projektno tehničke dokumentacije, za izvođenje radova, za uslugu stručnog nadzora, voditelja projekta, koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova, sudjelovanje u usklađivanju dokumentacije za javnu nabavu sukladno zahtjevu nadležne službe (za javnu nabavu) i davanju pojašnjenja na upite ponuditelja tijekom postupka javne nabave za uslugu izrade projektne dokumentacije, analiza ponuda i kontrola troškova, praćenje rokova i dinamike izrade dokumentacije, usklađivanje izrade dokumentacije s korisnikom i nadležnim uredom do ishođenja suglasnosti na izrađenu dokumentaciju, organiziranje izrade parcelacijskih i geodetskih elaborata u svrhu rješavanja imovinsko pravnih odnosa i ishođenja potrebnih akata te suradnja s Gradskim uredom za upravljanje imovinom Grada radi obnove i građenja zgrada školstva, prikupljanja podataka i suradnje s nadležnim gradskim uredima i Zavodom za zaštitu spomenika kulture i prirode radi planiranja obnove i izgradnje ili sanacije osnovnih škola, srednjih škola, športskih školskih igrališta i drugih objekata vezanih za program potreba u obrazovanju, praćenja realizacije ugovora, dinamike i rokova izvođenja radova, usklađivanja i koordinacija rada svih sudionika na izvođenju radova, sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, te praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, usklađivanje dinamike izvođenja radova na gradilištu sa izvođenjem svih potrebnih priključaka od strane javnopravnih tijela, usklađivanje dinamike izvođenja radova s dinamikom opremanja, sudjelovanje u organiziranju tehničkog pregleda u postupku izdavanja uporabne dozvole, sudjelovanje u okončanom obračunu i primopredaji objekta krajnjem korisniku, praćenje stanja kvalitete obavljenih radova tijekom jamstvenog roka i otklanjanje eventualnih nedostataka, obrade, praćenje realizacije te dostave podataka za izradu godišnjih programa, izvješća i planova rada.
Obavljanje poslova pripreme dokumentacije i sudjelovanje sa nadležnim tijelima na prijavi i ugovaranju sufinanciranja zgrada školstva iz fondova EU-a. Sudjelovanje i koordinacija sa nadležnim tijelima i sudionicima u projektu tijekom realizacije projekata sufinanciranih sredstvima EU-a, kao i sudjelovanje u provedbi izvršenja ugovornih obveza i kontrole prihvatljivosti troškova na projektu, te sudjelovanje u kontrolama provedbenog tijela na licu mjesta (PLM provjera podataka) te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
ODSJEK ZA OBNOVU I GRAĐENJE ZGRADA SPORTA
Voditelj za obnovu i građenje zgrada sporta: kontakt osoba
Tel: 01/610-0717
- obavljaju se poslovi pripreme tehničke dokumentacije temeljem izrađenih projektnih zadataka nadležnog ureda, obavljaju se poslovi koji se odnose na pripremu i ishođenje suglasnosti, posebnih uvjeta, prethodnog odobrenja, smjernica i rješenja Zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode za obnovu i građenje zgrada sporta, prikupljanje imovinsko-pravne, zemljišno-knjižne i geodetske dokumentacije za ishođenje lokacijskih i građevinskih dozvola za građenje zgrada, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno usklađivanja izrade projektne dokumentacije i pripremanja uvjeta za realizaciju obnove, građenja ili rekonstrukcije zgrada sporta, pripremanje dokumentacije za provođenje postupaka javne nabave za usluge izrade projektno tehničke dokumentacije, za izvođenje radova, za uslugu stručnog nadzora, voditelja projekta, koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova, sudjelovanje u usklađivanju dokumentacije za javnu nabavu sukladno zahtjevu nadležne službe (za javnu nabavu) i davanju pojašnjenja na upite ponuditelja tijekom postupka javne nabave za uslugu izrade projektne dokumentacije, analiza ponuda i kontrola troškova, praćenje rokova i dinamike izrade dokumentacije, usklađivanje izrade dokumentacije s korisnikom i nadležnim uredom do ishođenja suglasnosti na izrađenu dokumentaciju, organiziranje izrade parcelacijskih i geodetskih elaborata u svrhu rješavanja imovinsko pravnih odnosa i ishođenja potrebnih akata te suradnja s Gradskim uredom za upravljanje imovinom Grada radi obnove i građenja zgrada sporta, prikupljanja podataka i suradnje s nadležnim gradskim uredima i Zavodom za zaštitu spomenika kulture i prirode radi planiranja obnove i izgradnje ili sanacije športskih dvorana, stadiona, bazena, športskih centara, športskih borilišta na otvorenome, zgrada za rekreaciju i drugih objekata vezanih za program potreba športa, praćenja realizacije ugovora, dinamike i rokova izvođenja radova, usklađivanja i koordinacija rada svih sudionika na izvođenju radova, sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, te praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, usklađivanje dinamike izvođenja radova na gradilištu sa izvođenjem svih potrebnih priključaka od strane javnopravnih tijela, usklađivanje dinamike izvođenja radova s dinamikom opremanja, sudjelovanje u organiziranju tehničkog pregleda u postupku izdavanja uporabne dozvole, sudjelovanje u okončanom obračunu i primopredaji objekta krajnjem korisniku, praćenje stanja kvalitete obavljenih radova tijekom jamstvenog roka i otklanjanje eventualnih nedostataka, obrade, praćenje realizacije te dostave podataka za izradu godišnjih programa, izvješća i planova rada. Obavljanje poslova pripreme dokumentacije i sudjelovanje sa nadležnim tijelima na prijavi i ugovaranju sufinanciranja zgrada sporta iz fondova EU-a. Sudjelovanje i koordinacija sa nadležnim tijelima i sudionicima u projektu tijekom realizacije projekata sufinanciranih sredstvima EU-a, kao i sudjelovanje u provedbi izvršenja ugovornih obveza i kontrole prihvatljivosti troškova na projektu, te sudjelovanje u kontrolama provedbenog tijela na licu mjesta (PLM provjera podataka) te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
ODJEL ZA OBNOVU I GRAĐENJE ZGRADA SOCIJALNE ZAŠTITE I ZDRAVSTVA
Voditeljica odjela za obnovu i građenje zgrada socijalne zaštite i zdravstva:kontakt osoba
tel: 01/610-0717
E-mail:
- obavljaju se poslovi pripreme tehničke dokumentacije temeljem izrađenih projektnih zadataka nadležnog ureda, obavljaju se poslovi koji se odnose na pripremu i ishođenje suglasnosti, posebnih uvjeta, prethodnog odobrenja, smjernica i rješenja Zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode za obnovu i građenje zgrada socijalne zaštite i zdravstva, prikupljanje imovinsko-pravne, zemljišno-knjižne i geodetske dokumentacije za ishođenje lokacijskih i građevinskih dozvola za građenje zgrada socijalne zaštite i zdravstva, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno usklađivanja izrade projektne dokumentacije i pripremanja uvjeta za realizaciju obnove, građenja ili rekonstrukcije zgrada socijalne zaštite i zdravstva, pripremanje dokumentacije za provođenje postupaka javne nabave za usluge izrade projektno tehničke dokumentacije, za izvođenje radova, za uslugu stručnog nadzora, voditelja projekta, koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova, sudjelovanje u usklađivanju dokumentacije za javnu nabavu sukladno zahtjevu nadležne službe (za javnu nabavu), sudjelovanje u davanju pojašnjenja na upite ponuditelja tijekom postupka javne nabave za uslugu izrade projektne dokumentacije, analiza ponuda i kontrola troškova, praćenje rokova i dinamike izrade dokumentacije, usklađivanje izrade dokumentacije s korisnikom i nadležnim uredom do ishođenja suglasnosti na izrađenu dokumentaciju, organiziranje izrade parcelacijskih i geodetskih elaborata, u svrhu rješavanja imovinsko pravnih odnosa i ishođenja potrebnih akata te suradnja s Gradskim uredom za upravljanje imovinom Grada radi obnove i građenja zgrada socijalne zaštite i zdravstva, prikupljanja podataka i suradnje s nadležnim gradskim uredima i Zavodom za zaštitu spomenika kulture i prirode radi planiranja obnove i izgradnje ili sanacije zgrada vezanih za program potreba u socijalnoj zaštiti i zdravstvu, praćenja realizacije ugovora, dinamike i rokova izvođenja radova, usklađivanja i koordinacija rada svih sudionika na izvođenju radova, sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, te praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, usklađivanje dinamike izvođenja radova na gradilištu sa izvođenjem svih potrebnih priključaka od strane javnopravnih tijela, usklađivanje dinamike izvođenja radova s dinamikom opremanja, sudjelovanje u organiziranju tehničkog pregleda u postupku izdavanja uporabne dozvole, sudjelovanje u okončanom obračunu i primopredaji objekta krajnjem korisniku, praćenje stanja kvalitete obavljenih radova tijekom jamstvenog roka i otklanjanje eventualnih nedostataka, obrade, praćenje realizacije te dostave podataka za izradu godišnjih programa, izvješća i planova rada. Obavljanje poslova pripreme dokumentacije i sudjelovanje sa nadležnim tijelima na prijavi i ugovaranju sufinanciranja zgrada socijalne zaštite i zdravstva iz fondova EU-a. Sudjelovanje i koordinacija sa nadležnim tijelima i sudionicima u projektu tijekom realizacije projekata sufinanciranih sredstvima EU-a, kao i sudjelovanje u provedbi izvršenja ugovornih obveza i kontrole prihvatljivosti troškova na projektu, te sudjelovanje u kontrolama provedbenog tijela na licu mjesta (PLM provjera podataka) te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.
ODSJEK ZA OBNOVU I GRAĐENJE ZGRADA SOCIJALNE ZAŠTITE
Voditelj odsjeka za obnovu i građenje zgrada socijalne zaštite: kontakt osoba
Tel.: 01/610-0717
-obavljaju se poslovi pripreme tehničke dokumentacije temeljem izrađenih projektnih zadataka nadležnog ureda, obavljaju se poslovi koji se odnose na pripremu i ishođenje suglasnosti, posebnih uvjeta, prethodnog odobrenja, smjernica i rješenja Zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode za obnovu i građenje zgrada socijalne zaštite, prikupljanje imovinsko-pravne, zemljišno-knjižne i geodetske dokumentacije za ishođenje lokacijskih i građevinskih dozvola za građenje zgrada socijalne zaštite, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno usklađivanja izrade projektne dokumentacije i pripremanja uvjeta za realizaciju obnove, građenja ili rekonstrukcije zgrada socijalne zaštite, pripremanje dokumentacije za provođenje postupaka javne nabave za usluge izrade projektno tehničke dokumentacije, za izvođenje radova, za uslugu stručnog nadzora, voditelja projekta, koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova, sudjelovanje u usklađivanju dokumentacije za javnu nabavu sukladno zahtjevu nadležne službe (za javnu nabavu), sudjelovanje u davanju pojašnjenja na upite ponuditelja tijekom postupka javne nabave za uslugu izrade projektne dokumentacije, analiza ponuda i kontrola troškova, praćenje rokova i dinamike izrade dokumentacije, usklađivanje izrade dokumentacije s korisnikom i nadležnim uredom do ishođenja suglasnosti na izrađenu dokumentaciju, organiziranje izrade parcelacijskih i geodetskih elaborata u svrhu rješavanja imovinsko pravnih odnosa i ishođenja potrebnih akata te suradnja s gradskim uredom nadležnim za upravljanje imovinom radi obnove i građenja zgrada socijalne zaštite, prikupljanja podataka i suradnje s nadležnim gradskim uredima i Zavodom za zaštitu spomenika kulture i prirode radi planiranja obnove i izgradnje ili sanacije domova za starije osobe, centara za rehabilitaciju i drugih objekata vezanih za program potreba u socijalnoj zaštiti, praćenja realizacije ugovora, dinamike i rokova izvođenja radova, usklađivanja i koordinacija rada svih sudionika na izvođenju radova, sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, te praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, usklađivanje dinamike izvođenja radova na gradilištu sa izvođenjem svih potrebnih priključaka od strane javnopravnih tijela, usklađivanje dinamike izvođenja radova s dinamikom opremanja, sudjelovanje u organiziranju tehničkog pregleda u postupku izdavanja uporabne dozvole, sudjelovanje u okončanom obračunu i primopredaji objekta krajnjem korisniku, praćenje stanja kvalitete obavljenih radova tijekom jamstvenog roka i otklanjanje eventualnih nedostataka, obrade, praćenje realizacije te dostave podataka za izradu godišnjih programa, izvješća i planova rada.
Obavljanje poslova pripreme dokumentacije i sudjelovanje sa nadležnim tijelima na prijavi i ugovaranju sufinanciranja zgrada socijalne zaštite iz fondova EU-a. Sudjelovanje i koordinacija sa nadležnim tijelima i sudionicima u projektu tijekom realizacije projekata sufinanciranih sredstvima EU-a, kao i sudjelovanje u provedbi izvršenja ugovornih obveza i kontrole prihvatljivosti troškova na projektu, te sudjelovanje u kontrolama provedbenog tijela na licu mjesta (PLM provjera podataka) te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
ODSJEK ZA OBNOVU I GRAĐENJE ZGRADA ZDRAVSTVA
Voditelj odsjeka za obnovu i građenje zgrada zdravstva: kontakt osoba
tel: 0 01/610-0717
E-mail:
- obavljaju se poslovi pripreme tehničke dokumentacije temeljem izrađenih projektnih zadataka nadležnog ureda, obavljaju se poslovi koji se odnose na pripremu i ishođenje suglasnosti, posebnih uvjeta, prethodnog odobrenja, smjernica i rješenja Zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode za obnovu i građenje zgrada zdravstva, prikupljanje imovinsko-pravne, zemljišno-knjižne i geodetske dokumentacije za ishođenje lokacijskih i građevinskih dozvola za građenje zgrada, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno usklađivanja izrade projektne dokumentacije i pripremanja uvjeta za realizaciju obnove, građenja ili rekonstrukcije zgrada zdravstva, pripremanje dokumentacije za provođenje postupaka javne nabave za usluge izrade projektno tehničke dokumentacije, za izvođenje radova, za uslugu stručnog nadzora, voditelja projekta, koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova, sudjelovanje u usklađivanju dokumentacije za javnu nabavu sukladno zahtjevu nadležne službe (za javnu nabavu), sudjelovanje u davanju pojašnjenja na upite ponuditelja tijekom postupka javne nabave za uslugu izrade projektne dokumentacije, analiza ponuda i kontrola troškova, praćenje rokova i dinamike izrade dokumentacije, usklađivanje izrade dokumentacije s korisnikom i nadležnim uredom do ishođenja suglasnosti na izrađenu dokumentaciju, organiziranje izrade parcelacijskih i geodetskih elaborata u svrhu rješavanja imovinsko pravnih odnosa i ishođenja potrebnih akata te suradnja s Gradskim uredom za upravljanje imovinom Grada radi obnove i građenja zgrada zdravstva, prikupljanja podataka i suradnje s nadležnim gradskim uredima i Zavodom za zaštitu spomenika kulture i prirode radi planiranja obnove i izgradnje ili sanacije ambulanti, bolnica, poliklinika, domova zdravlja, psihijatrijskih i drugih objekata zdravstva vezanih za program potreba u zdravstvu, praćenja realizacije ugovora, dinamike i rokova izvođenja radova, usklađivanja i koordinacija rada svih sudionika na izvođenju radova, sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, te praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, usklađivanje dinamike izvođenja radova na gradilištu sa izvođenjem svih potrebnih priključaka od strane javnopravnih tijela, usklađivanje dinamike izvođenja radova s dinamikom opremanja, sudjelovanje u organiziranju tehničkog pregleda u postupku izdavanja uporabne dozvole, sudjelovanje u okončanom obračunu i primopredaji objekta krajnjem korisniku, praćenje stanja kvalitete obavljenih radova tijekom jamstvenog roka i otklanjanje eventualnih nedostataka, obrade, praćenje realizacije te dostave podataka za izradu godišnjih programa, izvješća i planova rada. Obavljanje poslova pripreme dokumentacije i sudjelovanje sa nadležnim tijelima na prijavi i ugovaranju sufinanciranja zgrada zdravstva iz fondova EU-a. Sudjelovanje i koordinacija sa nadležnim tijelima i sudionicima u projektu tijekom realizacije projekata sufinanciranih sredstvima EU-a, kao i sudjelovanje u provedbi izvršenja ugovornih obveza i kontrole prihvatljivosti troškova na projektu, te sudjelovanje u kontrolama provedbenog tijela na licu mjesta (PLM provjera podataka) te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
ODJEL ZA OBNOVU I GRAĐENJE ZGRADA KULTURE I JAVNE NAMJENE
Voditelj odjela za obnovu i građenje zgrada kulture i javne namjene: kontakt osoba
Tel.: 01/6104-732
e-mail:
- obavljaju se poslovi koji se odnose na pripremu tehničke dokumentacije za obnovu i građenje zgrada kulture temeljem izrađenih projektnih zadataka nadležnog ureda, obavljaju se poslovi koji se odnose na pripremu i ishođenje suglasnosti, posebnih uvjeta, prethodnog odobrenja, smjernica i rješenja Zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode za obnovu i građenje zgrada kulture i javne namjene, prikupljanje imovinsko-pravne, zemljišno-knjižne i geodetske dokumentacije za ishođenje lokacijskih i građevinskih dozvola za građenje i obnovu zgrada kulture i javne namjene, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno usklađivanja izrade projektne dokumentacije i pripremanja uvjeta za realizaciju obnove i građenja zgrada kulture i javne namjene, pripremanje dokumentacije za provođenje postupaka javne nabave za usluge izrade projektno tehničke dokumentacije, za izvođenje radova, za uslugu stručnog nadzora, voditelja projekta, koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova, sudjelovanje u usklađivanju dokumentacije za javnu nabavu sukladno zahtjevu nadležne službe (za javnu nabavu), sudjelovanje u davanju pojašnjenja na upite ponuditelja tijekom postupka javne nabave za uslugu izrade projektne dokumentacije, analiza ponuda i kontrola troškova, praćenje rokova i dinamike izrade dokumentacije, usklađivanje izrade dokumentacije s korisnikom i nadležnim uredom do ishođenja suglasnosti na izrađenu dokumentaciju, organiziranje izrade parcelacijskih i geodetskih elaborata u svrhu rješavanja imovinsko pravnih odnosa i ishođenja potrebnih akata, te suradnja s Gradskim uredom za upravljanje imovinom Grada radi obnove i građenja zgrada kulture i javne namjene, prikupljanja podataka i suradnje s nadležnim gradskim uredima i Zavodom za zaštitu spomenika kulture i prirode radi planiranja obnove i izgradnje ili sanacije zgrada vezanih za program potreba u kulturi i javnoj namjeni, praćenja realizacije ugovora, dinamike i rokova izvođenja radova, usklađivanja i koordinacija rada svih sudionika na izvođenju radova, sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, te praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, usklađivanje dinamike izvođenja radova na gradilištu sa izvođenjem svih potrebnih priključaka od strane javnopravnih tijela, usklađivanje dinamike izvođenja radova s dinamikom opremanja, sudjelovanje u organiziranju tehničkog pregleda u postupku izdavanja uporabne dozvole, sudjelovanje u postupku okončanog obračuna i primopredaje objekta krajnjem korisniku, praćenje stanja kvalitete obavljenih radova tijekom jamstvenog roka i otklanjanje eventualnih nedostataka, obrade, praćenje realizacije te dostave podataka za izradu godišnjih programa, izvješća i planova rada. Obavljanje poslova pripreme dokumentacije i sudjelovanje sa nadležnim tijelima na prijavi i ugovaranju sufinanciranja zgrada kulture i javne namjene iz fondova EU-a. Sudjelovanje i koordinacija sa nadležnim tijelima i sudionicima u projektu tijekom realizacije projekata sufinanciranih sredstvima EU-a, kao i sudjelovanje u provedbi izvršenja ugovornih obveza i kontrole prihvatljivosti troškova na projektu, te sudjelovanje u kontrolama provedbenog tijela na licu mjesta (PLM provjera podataka) te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.
ODSJEK ZA OBNOVU I GRAĐENJE ZGRADA KULTURE
Voditelj odsjeka za obnovu i građenje zgrada kulture: kontakt osoba
Tel.: 01/6104-732
E-mail:
- obavljaju se poslovi koji se odnose na pripremu tehničke dokumentacije za obnovu i građenje zgrada kulture temeljem izrađenih projektnih zadataka nadležnog ureda, obavljaju se poslovi koji se odnose na pripremu i ishođenje suglasnosti, posebnih uvjeta, prethodnog odobrenja, smjernica i rješenja Zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode za obnovu i građenje zgrada kulture, prikupljanje imovinsko-pravne, zemljišno-knjižne i geodetske dokumentacije za ishođenje lokacijskih i građevinskih dozvola za građenje zgrada, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno usklađivanja izrade projektne dokumentacije i pripremanja uvjeta za realizaciju obnove i građenja zgrada kulture, pripremanje dokumentacije za provođenje postupaka javne nabave za usluge izrade projektno tehničke dokumentacije, za izvođenje radova, za uslugu stručnog nadzora, voditelja projekta, koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova, sudjelovanje u usklađivanju dokumentacije za javnu nabavu sukladno zahtjevu nadležne službe (za javnu nabavu), sudjelovanje u davanju pojašnjenja na upite ponuditelja tijekom postupka javne nabave za uslugu izrade projektne dokumentacije, analiza ponuda i kontrola troškova, praćenje rokova i dinamike izrade dokumentacije, usklađivanje izrade dokumentacije s korisnikom i nadležnim uredom do ishođenja suglasnosti na izrađenu dokumentaciju, organiziranje izrade parcelacijskih i geodetskih elaborata u svrhu rješavanja imovinsko pravnih odnosa i ishođenja potrebnih akata, te suradnja s Gradskim uredom za upravljanje imovinom Grada radi obnove i građenja zgrada kulture, prikupljanja podataka i suradnje s nadležnim gradskim uredima i Zavodom za zaštitu spomenika kulture i prirode radi planiranja obnove i izgradnje ili sanacije muzeja, koncertnih dvorana, kazališta, galerija, kino dvorana, kulturnih i društvenih centara, knjižnica i drugih objekata vezanih za program potreba u kulturi, praćenja realizacije ugovora, dinamike i rokova izvođenja radova, usklađivanja i koordinacija rada svih sudionika na izvođenju radova, sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, te praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, usklađivanje dinamike izvođenja radova na gradilištu sa izvođenjem svih potrebnih priključaka od strane javnopravnih tijela, usklađivanje dinamike izvođenja radova s dinamikom opremanja, sudjelovanje u organiziranju tehničkog pregleda u postupku izdavanja uporabne dozvole, sudjelovanje u postupku okončanog obračuna i primopredaje objekta krajnjem korisniku, praćenje stanja kvalitete obavljenih radova tijekom jamstvenog roka i otklanjanje eventualnih nedostataka, obrade, praćenje realizacije te dostave podataka za izradu godišnjih programa, izvješća i planova rada. Obavljanje poslova pripreme dokumentacije i sudjelovanje sa nadležnim tijelima na prijavi i ugovaranju sufinanciranja zgrada kulture iz fondova EU-a. Sudjelovanje i koordinacija sa nadležnim tijelima i sudionicima u projektu tijekom realizacije projekata sufinanciranih sredstvima EU-a, kao i sudjelovanje u provedbi izvršenja ugovornih obveza i kontrole prihvatljivosti troškova na projektu, sudjelovanje u kontrolama provedbenog tijela na licu mjesta (PLM provjera podataka) te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
ODSJEK ZA OBNOVU I GRAĐENJE ZGRADA JAVNE NAMJENE I GRADSKIH STANOVA
Voditeljica odsjeka za obnovu i građenje zgrada javne namjene i gradskih stanova - kontakt osoba
Tel.: 01/6104-732
E-mail:
- obavljaju se poslovi koji se odnose na pripremu tehničke dokumentacije za obnovu i građenje zgrada javne namjene i gradskih stanova, obavljaju se poslovi koji se odnose na pripremu i ishođenje suglasnosti, posebnih uvjeta, prethodnog odobrenja, smjernica i rješenja Zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode za obnovu i građenje zgrada javne namjene, prikupljanje imovinsko-pravne, zemljišno-knjižne i geodetske dokumentacije za ishođenje lokacijskih i građevinskih dozvola za građenje zgrada javne namjene i gradskih stanova, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno usklađivanja izrade projektne dokumentacije i pripremanja uvjeta za realizaciju obnove i građenja zgrada javne namjene i gradskih stanova, pripremanje dokumentacije za provođenje postupaka javne nabave za usluge izrade projektno tehničke dokumentacije za izvođenje radova, za uslugu stručnog nadzora, voditelja projekta, koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova, sudjelovanje u usklađivanju dokumentacije za javnu nabavu sukladno zahtjevu nadležne službe (za javnu nabavu), sudjelovanje u davanju pojašnjenja na upite ponuditelja tijekom postupka javne nabave za uslugu izrade projektne dokumentacije, analiza ponuda i kontrola troškova, praćenje rokova i dinamike izrade dokumentacije, usklađivanje izrade dokumentacije s korisnikom i nadležnim uredom do ishođenja suglasnosti na izrađenu dokumentaciju, sudjelovanje u pribavljanju posebnih uvjeta i mišljenja u postupku izdavanja lokacijskih dozvola, organiziranje izrade parcelacijskih i geodetskih elaborata u svrhu rješavanja imovinsko pravnih odnosa i ishođenja potrebnih akata te suradnja s Gradskim uredom za upravljanje imovinom Grada radi pripreme obnove i građenja zgrada javne namjene i gradskih stanova, prikupljanja podataka i suradnje s nadležnim gradskim uredima i Zavodom radi planiranja obnove i izgradnje zgrada gradske uprave, mjesnih odbora, višefunkcionalnih objekata i drugih objekata javne namjene, praćenja realizacije ugovora, dinamike i rokova izvođenja radova, usklađivanja i koordinacija rada svih sudionika na izvođenju radova, sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, te praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, usklađivanje dinamike izvođenja radova na gradilištu sa izvođenjem svih potrebnih priključaka od strane javnopravnih tijela, usklađivanje dinamike izvođenja radova s dinamikom opremanja, sudjelovanje u organiziranju tehničkog pregleda u postupku izdavanja uporabne dozvole, sudjelovanje u okončanom obračunu i primopredaji objekta krajnjem korisniku, praćenje stanja kvalitete obavljenih radova tijekom jamstvenog roka i otklanjanje eventualnih nedostataka, obrade, praćenje realizacije te dostave podataka za izradu godišnjih programa, izvješća i planova rada, Obavljanje poslova pripreme dokumentacije i sudjelovanje sa nadležnim tijelima na prijavi i ugovaranju sufinanciranja zgrada javne namjene iz fondova EU-a. Sudjelovanje i koordinacija sa nadležnim tijelima i sudionicima u projektu tijekom realizacije projekata sufinanciranih sredstvima EU-a, kao i sudjelovanje u provedbi izvršenja ugovornih obveza i kontrole prihvatljivosti troškova na projektu, sudjelovanje u kontrolama provedbenog tijela na licu mjesta (PLM provjera podataka) te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.