clanak False

Sektor za građenje, održavanje i evidenciju komunalne infrastrukture

17.04.2025.
IZVAN SJEDIŠTA UREDA, na lokaciji: Zagreb, Ulica Dragutina Golika 63

Pomoćnik pročelnika za građenje, održavanje i evidenciju komunalne infrastrukture: kontakt osoba
Tel: 01/610-0742
 
-Sektor za građenje, održavanje i evidenciju komunalne infrastrukture obavlja poslove koji se odnose na planiranje i tehničko dokumentiranje javne rasvjete, evidenciju komunalne infrastrukture, građenje i održavanje javne rasvjete površina javne namjene, građevina i uređaja javne namjene, građenje javnih zelenih površina, groblja, spremnika za otpad, reciklažnih dvorišta, te poslove uređenja površina javne namjene, uklanjanja građevina i sanaciju klizišta, aktivnosti u provođenju realizacije sklopljenih ugovora za radove i usluge koje obuhvaćaju usklađivanje rada svih sudionika u svakodnevnoj koordinaciji na gradilištu, komunikaciju u pisanom i usmenom obliku.

ODJEL ZA JAVNU RASVJETU - III. kat 
Voditelj Odjela za javnu rasvjetu: kontakt osoba
Tel: 01/610-0742

- U Odjelu za javnu rasvjetu obavljaju se poslovi vezani za građenje instalacija javne rasvjete, održavanje, planiranje i tehničko dokumentiranje javne rasvjete, poslovi u vezi s pripremom i provedbom postupka javne nabave, za potrebe iz djelokruga Odjela, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), te poslovi vezano za realizaciju sklopljenih ugovora za radove i usluge koji obuhvaćaju sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, sudjelovanje u odobravanju aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje

ODSJEK ZA GRAĐENJE I ODRŽAVANJE JAVNE RASVJETE
Voditelj Odsjeka za građenje i održavanje javne rasvjete: kontakt osoba
tel: 01/610-0742

- U Odsjeku za građenje i održavanje javne rasvjete obavljaju se poslovi redovnog i izvanrednog održavanja, realizacije projekta informatizacije poslova održavanja, izgradnje dispečerskog centra, pripreme građenja i rekonstrukcije objekata i uređaja u sustavu javne rasvjete Grada Zagreba, realizacije projekta informatizacije upravljanja i regulacije sustava javne rasvjete, predlaganje mjera i provođenja svih aktivnosti na unapređenju i modernizaciji javne rasvjete i povećanju energetske učinkovitosti, analize stanja na terenu i pripreme podataka za izradu godišnjih programa građenja i održavanja javne rasvjete, analiziranja troškova, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno organiziranja izrade projektne dokumentacije, pripremanja dokumentacije za provođenje nadmetanja za ustupanje radova, usluga održavanja i nabavu materijala, analize ponuda i kontrole troškovnika, izrade stručnih podloga za ugovaranje, praćenja rokova i dinamike realizacije, kontrole trošenja osiguranih sredstava i ovjera obračunskih situacija, usklađivanja rada izvođača, projektanta, nadzornog inženjera, predstavnika gradskih komunalnih trgovačkih društava i sudionika u građenju i održavanju, sudjelovanja u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, praćenja financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, te obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, organiziranja i sudjelovanja u tehničkom pregledu i primopredaje objekta i uređaja, izrade informacija i izvješća o realizaciji radova i utrošku sredstava, provođenja aktivnosti radi standardizacije i tipizacije komponenti i elemenata objekata i uređaja sustava javne rasvjete, osmišljavanja, oblikovanja i realizacije rasvjete fasade objekata, spomenika kulture i drugih objekata interesantnih za Grad, realizacije izgradnje rasvjete tunela i podvožnjaka, sudjelovanja u realizaciji ostalih sustava rasvjete (smjerokazi, svjetleće reklame i sl.), suradnja i realizacija izgradnje javne rasvjete prema planovima vijeća gradskih četvrti.

ODSJEK ZA PLANIRANJE I TEHNIČKO DOKUMENTIRANJE JAVNE RASVJETE
Voditelj Odsjeka za planiranje i tehničko dokumentiranje javne rasvjete: kontakt osoba
tel: 01/610-0742

- U Odsjeku za planiranje i tehničko dokumentiranje javne rasvjete obavljaju se poslovi energetskog pregleda, praćenja energetskog stanja, dokumentiranja, analiziranja tehničkih parametara, predlaganja mjera za provođenje energetske učinkovitosti, vođenja prostornih evidencija i prikupljanje podataka za katastar infrastrukture, vođenje geografskog informacijskog sustava javne rasvjete, poslovi pribavljanja prethodne elektroenergetske suglasnosti i postupak ugovaranja priključenja javne rasvjete s nadležnim distributerom električne energije, te izdavanja suglasnosti za priključak na postojeći sustav javne rasvjete, sudjelovanja u izradi urbanističko-tehničke dokumentacije, izdavanja uvjeta za projektiranje i potvrđivanje usklađenosti tehničke dokumentacije s izdanim uvjetima, izdavanja stručnih mišljenja i suglasnosti na projektnu dokumentaciju, sudjelovanja u tehničkom pregledu, provedbe akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), analize ponuda i kontrola troškovnika, izrade stručnih podloga za ugovaranje usluga, praćenja ugovornih rokova i dinamike realizacije usluga, kontrole trošenja osiguranih sredstava i ovjera obračunskih situacija sudjelovanja u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, praćenja financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, te obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, izrade tehničkih podataka i izvješća o realizaciji i utrošku sredstava 

ODJEL ZA GRAĐENJE I ODRŽAVANJE POVRŠINA JAVNE NAMJENE
Voditelj Odjela za građenje i održavanje površina javne namjene:  kontakt osoba:
tel: 01/610-0741 

- U Odjelu za građenje i održavanje površina javne namjene obavljaju se poslovi vezani za građenje i održavanje javnih trgova, pločnika, platoa, javnih prolaza, stuba, šetališta, pothodnika, pješačkih mostova i uređenja javnih površina, poslovi u vezi s pripremom i provedbom postupka javne nabave, za potrebe iz djelokruga Odjela, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu) te poslovi vezano za realizaciju sklopljenih ugovora za radove i usluge koji obuhvaćaju sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, sudjelovanje u odobravanju aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje

ODSJEK ZA GRAĐENJE I ODRŽAVANJE JAVNIH TRGOVA, PLOČNIKA I PLATOA
Voditelj Odsjeka za građenje i održavanje javnih trgova, pločnika i platoa: kontakt osoba
tel: 01/610-0741
 
- U Odsjeku za građenje i održavanje javnih trgova, pločnika i platoa obavljaju se poslovi organiziranja izgradnje, rekonstrukcije i održavanja javnih platoa, opločenih trgova i pločnika, ako nisu sastavni dio nerazvrstane ili druge ceste, analize stanja na terenu i pripreme podataka za izradu godišnjih programa radova i održavanja, analiziranja troškova i organiziranje izrade obračuna troškova građenja i održavanja, sudjelovanja u organiziranju izrade javnih urbanističko-arhitektonskih natječaja u suradnji s nadležnim gradskim uredom, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno organiziranja izrade projektne dokumentacije, ishođenje projektnih zadataka, pripremanje natječajne dokumentacije za projektiranje, ugovaranja izrade, praćenja i usklađivanja izrade tehničke dokumentacije, ishođenja potrebnih suglasnosti i akata za gradnju te rješenja, praćenje troškova projektiranja, pripremanja dokumentacije za provođenje nadmetanja za ustupanje radova i usluga održavanja, analize ponuda i kontrola troškovnika, izrade stručnih podloga za ugovaranje, praćenja rokova i dinamike realizacije radova i održavanja, kontrole trošenja osiguranih sredstava i ovjera obračunskih situacija, usklađivanja rada izvođača, projektanta, nadzornog inženjera, predstavnika gradskih komunalnih trgovačkih društava i drugih sudionika u građenju i održavanju, sudjelovanja u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, praćenja financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, te obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, organiziranja i sudjelovanja u tehničkom pregledu i primopredaji objekta i uređaja gradskim komunalnim trgovačkim društvima i drugim nadležnim tijelima na upravljanje i održavanje, ishođenje uporabne dozvole, izrade informacija i izvješća o realizaciji i utrošku sredstava, praćenja i proučavanje stanja, predlaganja mjera i uvođenje novih tehnologija na površinama iz djelokruga Odsjeka, realizacije programa izgradnje prema planovima vijeća gradskih četvrti kao i vođenja prostornih evidencija i prikupljanje podataka za katastar infrastrukture, vođenje geografskog informacijskog sustava javnih trgova, pločnika i platoa.

ODSJEK ZA GRAĐENJE I ODRŽAVANJE JAVNIH PROLAZA, STUBA, ŠETALIŠTA, POTHODNIKA I PJEŠAČKIH MOSTOVA
Voditelj Odsjeka za građenje i održavanje javnih prolaza, stuba, šetališta, pothodnika i pješačkih mostova: kontakt osoba
tel: 01/610-0741

- U Odsjeku za građenje i održavanje javnih prolaza, stuba, šetališta, pothodnika i pješačkih mostova obavljaju se poslovi organiziranja izgradnje, rekonstrukcije i održavanja javnih prolaza, stuba, šetališta, pothodnika, tunela i pješačkih mostova ako nisu sastavni dio nerazvrstane ili druge ceste, analize stanja na terenu i pripreme podataka za izradu godišnjih programa radova i održavanja, analiziranja troškova i organiziranje izrade obračuna troškova građenja i održavanja, sudjelovanja u organiziranju izrade javnih urbanističko-arhitektonskih natječaja u suradnji s nadležnim gradskim uredom, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno organiziranja izrade projektne dokumentacije, ishođenje projektnih zadataka, pripremanje natječajne dokumentacije za projektiranje, ugovaranja izrade, praćenja i usklađivanja izrade tehničke dokumentacije, ishođenja potrebnih suglasnosti i akata za gradnju te rješenja, praćenje troškova projektiranja, pripremanja dokumentacije za provođenje nadmetanja za ustupanje radova i usluga održavanja, analize ponuda i kontrola troškovnika, izrade stručnih podloga za ugovaranje, praćenja rokova i dinamike realizacije radova i održavanja, kontrole trošenja osiguranih sredstava i ovjera obračunskih situacija, usklađivanja rada izvođača, projektanta, nadzornog inženjera, predstavnika gradskih komunalnih trgovačkih društava i drugih sudionika u građenju i održavanju, sudjelovanja u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, praćenja financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, te obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, organiziranja i sudjelovanja u tehničkom pregledu i primopredaji objekta i uređaja gradskim komunalnim trgovačkim društvima i drugim nadležnim tijelima na upravljanje i održavanje, ishođenje uporabne dozvole, izrade informacija i izvješća o realizaciji i utrošku sredstava, praćenja i proučavanje stanja, predlaganja mjera i uvođenje novih tehnologija na površinama iz djelokruga Odsjeka, realizacije programa izgradnje prema planovima vijeća gradskih četvrti kao i vođenja prostornih evidencija i prikupljanje podataka za katastar infrastrukture, vođenje geografskog informacijskog sustava javnih prolaza, stuba, šetališta, pothodnika i pješačkih mostova.

ODSJEK ZA UREĐENJE POVRŠINA JAVNE NAMJENE
Voditelj Odsjeka za uređenje površina javne namjene - kontakt osoba:
Tel: 01/610-0741

- U Odsjeku za uređenje površina javne namjene obavljaju se poslovi prigodnog blagdanskog ukrašavanja, elektroenergetskih trajnih i privremenih priključaka za potrebe održavanja manifestacijea, te pri uređenju odnosno izgradnji/rekonstrukciji površina javne namjene te pripadajućih objekata i uređaja (reciklažna dvorišta, precrpne stanice i platforme u pothodnicima, fontane, podizni stupići, proširenje groblja) i predaja krajnjim korisnicima, sudjelovanja u predlaganju izgleda urbane opreme i uređenja Grada, sudjelovanja u izradi akata koje se odnosi na Odluku o komunalnom redu, Odluku o mjestima za trgovinu na malom izvan prodavaonica i tržnica na malo i mjestima za ugostiteljsku djelatnost izvan tržnica koje se obavljaju u kioscima i o vanjskom izgledu kioska, Odluku o mjestima za trgovinu na malo izvan prodavaonica i tržnica na malo koja se obavlja na pokretnim napravama i o vanjskom izgledu pokretnih naprava i privremenih građevina te izdavanja mišljenja sukladno Odluci o komunalnom redu iz područja uređenja javnih gradskih prostora i površina, provedbe ugovaranja i plaćanja za priključenje stambenih objekata na komunalnu infrastrukturu za HRVI i članove njihovih obitelji koji ostvaruju zakonsko pravo, realizacije trajnih priključaka za potrebe održavanja javnih manifestacija na najučestalijim lokacijama u gradu, preuzimanja realiziranih priključnih mjesta u nadležnost i omogućavanje privremenih priključenja manifestacija odobrenih temeljem rješenja za korištenje javne površine, te obračun potrošnje korisnicima, suradnje i koordinacije s drugim sektorima, uredima, službama, mjesnom samoupravom te komunalnim trgovačkim društvima na poslovima, organiziranje izrade projektne dokumentacije: ishođenje projektnih zadataka, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno pripremanja natječajne dokumentacije za projektiranje i ugovaranje izrade, praćenja i usklađivanja izrade tehničke dokumentacije, sudjelovanja u ishođenju suglasnosti na projektnu dokumentaciju, izrada dokumentacije, izrada podloga za ugovaranje, praćenju i kontrola dinamike radova i trošenja sredstava, sudjelovanja u redovnim koordinacijama, praćenja financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, te obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje i primopredaja objekata krajnjem korisniku, izrade izvješća o planiranim i izvršenim poslovima s financijskim i tehničkim pokazateljima, pružanja podataka, informacija i drugih stručnih podloga potrebnih za rad tijela mjesne samouprave u području iz djelokruga Odsjeka.

ODJEL ZA GRAĐENJE JAVNIH ZELENIH POVRŠINA, GROBLJA, UKLANJANJE GRAĐEVINA I SANACIJU KLIZIŠTA  
Voditelj Odjela za građenje javnih zelenih površina, groblja, uklanjanje građevina i sanaciju klizišta: kontakt osoba
Tel:  01/610-0742
 
- U Odjelu za građenje javnih zelenih površina, groblja, uklanjanje građevina i sanaciju klizišta obavljaju se poslovi vezani za građenje javnih zelenih površina, groblja, uklanjanje objekata, sanaciju klizišta i vođenje geotehničkog katastra, poslovi u vezi s pripremom i provedbom postupka javne nabave, za potrebe iz djelokruga Odjela, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), te poslovi vezano za realizaciju sklopljenih ugovora za radove i usluge koji obuhvaćaju sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, sudjelovanje u odobravanju aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje.

ODSJEK ZA GRAĐENJE JAVNIH ZELENIH POVRŠINA I GROBLJA
Voditelj Odsjeka za građenje javnih zelenih površina i groblja - kontakt osoba:
tel:  01/610-0742

- U Odsjeku za građenje javnih zelenih površina i groblja obavljaju se poslovi organiziranja izgradnje i rekonstrukcije javnih zelenih površina, parkova, zelena dvorišta, parkovnih staza, drvoreda, živice, cvjetnjaka, travnjaka, skupine ili pojedinačnih stabala, kazeta sa stablima i grmljem, dječjih igrališta s pripadajućom opremom, zelenih površina uz ceste i ulice, ako nisu sastavni dio nerazvrstane ili druge ceste odnosno ulice i komunalne infrastrukture radi bolje opremljenosti i proširenja gradskih groblja i krematorija, analize stanja na terenu i pripreme podataka za izradu godišnjih programa radova, analiziranja troškova i organiziranje izrade obračuna troškova građenja, sudjelovanja u organiziranju izrade javnih urbanističko-arhitektonskih natječaja u suradnji s nadležnim gradskim uredom, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno organiziranja izrade projektne dokumentacije, ishođenje projektnih zadataka, pripremanje natječajne dokumentacije za projektiranje, ugovaranja izrade, praćenja i usklađivanja izrade tehničke dokumentacije, ishođenja potrebnih suglasnosti i akata za gradnju te rješenja, praćenje troškova projektiranja, pripremanja dokumentacije za provođenje nadmetanja za ustupanje radova, analize ponuda i kontrola troškovnika, izrade stručnih podloga za ugovaranje, praćenja rokova i dinamike realizacije radova, kontrole trošenja osiguranih sredstava i ovjera obračunskih situacija, usklađivanja rada izvođača, projektanta, nadzornog inženjera, predstavnika gradskih komunalnih trgovačkih društava i drugih sudionika u građenju sudjelovanja u redovnim koordinacijama na gradilištima, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, praćenja financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, te obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, organiziranja i sudjelovanja u tehničkom pregledu i primopredaji objekta i uređaja gradskim komunalnim trgovačkim društvima, ishođenje uporabne dozvole, izrade informacija i izvješća o realizaciji i utrošku sredstava, praćenja i proučavanje stanja, predlaganja mjera i uvođenje novih tehnologija na objektima iz djelokruga Odsjeka, realizacije programa izgradnje prema planovima vijeća gradskih četvrti kao i vođenja prostornih evidencija i prikupljanje podataka za katastar infrastrukture te vođenje geografskog informacijskog sustava javnih zelenih površina i groblja.

ODSJEK ZA UKLANJANJE GRAĐEVINA I SANACIJU  KLIZIŠTA
Voditelj Odsjeka za uklanjanje građevina i sanaciju klizišta - konakt osoba:
tel: 01/610-0781  

- U Odsjeku za uklanjanje građevina i sanaciju klizišta obavljaju se poslovi uklanjanja građevina, prikupljanja geotehničke dokumentacije za područje Grada, pohrane svih podataka vezanih uz stabilnost tla, prikupljanja i pohrane podataka o projektima sanacije klizišta i drugim relevantnim zahvatima te izvješća o stvarno izvršenom poslu, praćenja aktivnosti vezanih uz geotehnička istraživanja, poslovi povezani s izradom i dopunom karte geotehničke kategorizacije terena (KGKT) i karte seizmičke mikrozonacije terena (KSMT), sa svim pripadajućim tematskim kartama, davanja podataka i informacija o geotehničkoj kategoriji, seizmičkoj zoni, razinama podzemnih voda za namjenu planiranja, projektiranja i davanja mišljenja o programu geotehničkih istraživanja, o posebnim geotehničkim uvjetima za gradnju na pretežito nestabilnim terenima i nizinskom dijelu Grada u postupcima izdavanja akata kojima se odobrava namjeravani zahvat u prostoru i o rezultatu geotehničke kategorizacije tla, poslovi utvrđenja usklađenosti glavnog projekta s posebnim geotehničkim uvjetima, praćenja i pohrane izvješća o dugotrajnom geotehničkom, geodetskom i geofizičkom monitoringu te iniciranja njihove periodične obrade i uključivanja u geotehničku osnovu, ažuriranje mjerodavnih podataka iz djelokruga Odsjeka na Geoportalu Grada Zagreba, organiziraju se poslovi projektiranja i izvođenja radova na rušenju građevina i sanacije klizišta, sanacije i izgradnje infrastrukture u području zahvata, praćenja realizacije i izrada izvješća o obavljenim radovima, te praćenje stanja nakon sanacije klizišta, planiranje i naručivanje izrade studija, građevinskih i drugih projektiranja s istražnim radovima, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno pripremanja dokumentacije za provođenje nadmetanja za ustupanje radova, analize ponuda i kontrola troškovnika, izrade stručnih podloga za ugovaranje radova, praćenja rokova i dinamike realizacije radova, kontrole trošenja osiguranih sredstava i ovjera obračunskih situacija, usklađivanja rada izvođača i predstavnika gradskih komunalnih trgovačkih društava i drugih sudionika, sudjelovanja u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, praćenja financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, te obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, suradnja i koordinacija s uredom nadležnim za upravljanje u hitnim situacijama, gradskim komunalnim trgovačkim društvima, javnim trgovačkim društvima i mjesnom samoupravom na izradi i realizaciji programa i planova radova.
 
ODJEL ZA GRAĐEVINE I UREĐAJE JAVNE NAMJENE
Voditelj Odjela za građevine i uređaje javne namjene-kontakt osoba:
tel: 01/610-0742

- U Odjelu za građevine i uređaje javne namjene obavljaju se poslovi vezani za građevine i uređaje javne namjene, poslovi u vezi s pripremom i provedbom postupka javne nabave, za potrebe iz djelokruga Odjela, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), te poslovi vezano za realizaciju sklopljenih ugovora za radove i usluge koji obuhvaćaju sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, sudjelovanje u odobravanju aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje.

ODSJEK ZA GRAĐEVINE I UREĐAJE JAVNE NAMJENE
Voditelj Odsjeka za građevine i uređaje javne namjene - kontakt osoba:
Tel: 01/610-0742

- U Odsjeku za građevine i uređaje javne namjene obavljaju se poslovi organiziranja izgradnje, rekonstrukcije i održavanja nadstrešnica, javnih zdenaca, fontana, javnih sanitarnih čvorova, javnih satova, spomenika, skulptura, dizala, pokretnih stepenica i podiznih platformi, podiznih stupića (pilomati), pametnih klupa, jarbola i zastava, prijenosnih sanitarnih kabina, Gričkog topa, javnog kupališta (Diana), postava betonskih ograda profila "new jersey", analize stanja na terenu i pripreme podataka za izradu godišnjih programa radova i održavanja, analiziranja troškova i organiziranje izrade obračuna troškova građenja i održavanja, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno organiziranja izrade projektne dokumentacije, ishođenje projektnih zadataka, pripremanje natječajne dokumentacije za projektiranje, ugovaranja izrade, praćenja i usklađivanja izrade tehničke dokumentacije, ishođenja potrebnih suglasnosti i akata za gradnju te rješenja, praćenje troškova projektiranja, pripremanja dokumentacije za provođenje nadmetanja za ustupanje radova i usluga održavanja, analize ponuda i kontrola troškovnika, izrade stručnih podloga za ugovaranje, praćenja rokova i dinamike realizacije radova i održavanja, kontrole trošenja osiguranih sredstava i ovjera obračunskih situacija, usklađivanja rada izvođača, projektanta, nadzornog inženjera, predstavnika gradskih komunalnih trgovačkih društava i drugih sudionika u građenju i održavanju, sudjelovanja u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, praćenja financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, te obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, organiziranja i sudjelovanja u tehničkom pregledu i primopredaji objekta i uređaja gradskim komunalnim trgovačkim društvima, ishođenje uporabne dozvole, izrade informacija i izvješća o realizaciji i utrošku sredstava, praćenja i proučavanje stanja, predlaganja mjera i uvođenje novih tehnologija na objektima iz djelokruga Odsjeka, realizacije programa izgradnje prema planovima vijeća gradskih četvrti kao i vođenja prostornih evidencija i prikupljanje podataka za katastar infrastrukture, sustava građevina i uređaja javne namjene.

ODSJEK ZA GRAĐENJE SPREMNIKA ZA OTPAD I RECIKLAŽNIH DVORIŠTA
Voditelj Odsjeka za građenje spremnika za otpad i reciklažnih dvorišta - kontakt osoba:
Tel: 01/610-0742

- U Odsjeku za građenje spremnika za otpad i reciklažnih dvorišta obavljaju se poslovi organiziranja izgradnje podzemnih i polupodzemnih spremnika za otpad i reciklažnih dvorišta, analize stanja na terenu i pripreme podataka za izradu godišnjih programa radova, analiziranja troškova i organiziranje izrade obračuna troškova građenja, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Odsjeka, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), odnosno organiziranja izrade projektne dokumentacije, ishođenje projektnih zadataka, pripremanje natječajne dokumentacije za projektiranje, ugovaranja izrade, praćenja i usklađivanja izrade tehničke dokumentacije, ishođenja potrebnih suglasnosti i akata za gradnju te rješenja, praćenje troškova projektiranja, pripremanja dokumentacije za provođenje nadmetanja za ustupanje radova, analize ponuda i kontrola troškovnika, izrade stručnih podloga za ugovaranje, praćenja rokova i dinamike realizacije radova, kontrole trošenja osiguranih sredstava i ovjera obračunskih situacija, usklađivanja rada izvođača, projektanta, nadzornog inženjera, predstavnika gradskih komunalnih trgovačkih društava i drugih sudionika u građenju, sudjelovanja u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, praćenja financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, te obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, organiziranja i sudjelovanja u tehničkom pregledu i primopredaji objekta i uređaja gradskim komunalnim trgovačkim društvima, ishođenje uporabne dozvole, izrade informacija i izvješća o realizaciji i utrošku sredstava, praćenja i proučavanje stanja, predlaganja mjera i uvođenje novih tehnologija na objektima iz djelokruga Odsjeka, realizacije programa izgradnje prema planovima vijeća gradskih četvrti kao i vođenja prostornih evidencija i prikupljanje podataka za katastar infrastrukture, vođenje geografskog informacijskog sustava spremnika za otpad i reciklažnih dvorišta.

SLUŽBA ZA VOĐENJE EVIDENCIJE KOMUNALNE INFRASTRUKTURE
Voditelj Službe za vođenje evidencije komunalne infrastrukture - kontakt osoba:
Tel: 01/610-0742

- U Službi za vođenje evidencije komunalne infrastrukture obavljaju se poslovi uspostave evidencije komunalne infrastrukture, prikupljanje podataka o vlasništvu i upraviteljima, o zemljišno knjižnim podacima, o zatraženim i izdanim dozvolama, dokumentiranja, vođenja prostornih evidencija, vođenje geografskog informacijskog sustava komunalne infrastrukture, izdavanja potvrda o komunalnoj infrastrukturi, pripreme i provedbe akata vezanih za proglašenje komunalne infrastrukture, kontinuirane koordinacije sa svim dionicima uključenim u gradnju, održavanje i upravljanje komunalnom infrastrukturom, te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Službe, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), analize ponuda i kontrola troškovnika, izrade stručnih podloga za ugovaranje usluga, praćenja ugovornih rokova i dinamike realizacije usluga, kontrole trošenja osiguranih sredstava i ovjera obračunskih situacija, praćenja financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, te obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, izrade tehničkih podataka i izvješća o realizaciji i utrošku sredstava.