clanak False

Sektor za pravne i financijske poslove

25.04.2025.
Pomoćnik pročelnice za pravne i financijske poslove - Dražen Dinter, mag.oec.
Tel: 01/610-1194, 01/610-1195, fax: 01/610-1499
E-mail: drazen.dinter@zagreb.hr

- obavljaju se poslovi praćenja i proučavanja stanja i propisa iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda, poslovi izrade nacrta propisa te općih, pojedinačnih i drugih akata iz područja djelokruga odnosno nadležnosti Ureda, poslovi vezani za stručnu analizu, obradu, davanje prijedloga i pravnih mišljenja o pojedinim pravnim pitanjima iz područja djelokruga odnosno nadležnosti Ureda, poslovi praćenja unutarnjeg ustroja, sistematizacije i popunjenosti radnih mjesta, pripreme, koordinacije i izrade prijedloga Pravilnika o unutarnjem redu, poslovi prikupljanja i pripremanja dokumentacije vezano uz ostvarivanje prava službenika, pripreme stručnih materijala za potrebe službe za upravljanje ljudskim potencijalima, stručni, administrativni i tehnički poslovi za Vijeće za zaštitu potrošača, davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga u postupcima izrade propisa i drugih akata, davanje stručnih mišljenja i objašnjenja u provedbi zakona i drugih propisa iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda, osiguravanja jedinstvenog postupanja u provedbi zakona i drugih propisa iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda, izrade najsloženijih ugovora, sporazuma, prijedloga za zastupanje u sporovima vezanim uz poslove iz djelokruga Ureda i drugih stručnih materijala iz djelokruga Ureda, stručne obrade najsloženijih normativno-pravnih pitanja iz djelokruga Ureda, pripreme analitičkih podloga za izradu financijskih i drugih planova te izrade, unosa i kontrole financijskog plana Ureda i proračunskih korisnika iz nadležnosti Ureda, izrade financijskih analiza i izvješća te praćenja izvršenja financijskih planova Ureda i proračunskih korisnika iz nadležnosti Ureda, izrade periodičnih i godišnjih obračuna, pripreme i izrada izjave o fiskalnoj odgovornosti za Ured te drugih analitičko-financijskih poslova, praćenja ostvarenja prihoda i rashoda sufinanciranih iz fondova EU, nacionalnih i drugih izvora po projektima, poslovi obrade i kontrole računa i ostale knjigovodstvene dokumentacije prema kojima se vrši isplata iz djelokruga Ureda, financijskog praćenja realizacije ugovora, praćenja stanja dospjelih obveza Ureda, pripreme i izrade naloga za isplate iz djelokruga Ureda, vođenja evidencija ulaznih dokumenata i isplata evidencije uplata za prihode Ureda i poduzimanje aktivnosti za naplatu potraživanja iz djelokruga Ureda te drugi računovodstveni poslovi, poslovi u vezi s pripremom i provedbom postupka javne nabave za potrebe iz djelokruga ureda što ih provodi nadležna služba za javnu nabavu, praćenja poslovanja trgovačkih društava u vlasništvu Grada, izrade prijedloga akata za izvršavanje gradskog proračuna u dijelu koji se odnosi na subvencije i kapitalne potpore trgovačkim društvima, sudjelovanja u izradi strateških i razvojnih dokumenata Grada, planova, programa, izrade analiza, izvješća i drugih materijala. 

ODJEL ZA PRAVNE POSLOVE
Voditeljica Odjela za pravne poslove - Sanja Šeničnjak, dipl.iur.
Tel:01/610-1287
​E-mail: sanja.senicnjak@zagreb.hr
- obavljaju se poslovi praćenja i proučavanja stanja i propisa iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda, poslovi vezani za izradu nacrta općih, pojedinačnih i drugih akata iz područja djelokruga odnosno nadležnosti Odjela, poslovi vezani za stručnu analizu, obradu, davanje prijedloga i pravnih mišljenja o pojedinim pravnim pitanjima iz područja djelokruga odnosno nadležnosti Ureda, izrade stručnih podloga i nacrta zaključaka, mišljenja i drugih pravnih materijala iz područja djelokruga odnosno nadležnosti Odjela, sudjelovanja u izradi strateških i razvojnih dokumenata Grada, planova, programa, izvješća i drugih stručnih podloga, poslovi praćenja unutarnjeg ustroja, sistematizacije i popunjenosti radnih mjesta, pripreme, koordinacije i izrade prijedloga Pravilnika o unutarnjem redu, poslovi vezani za izradu prijedloga Plana prijma u službu u gradska upravna tijela, Plana prijma u službu vježbenika u gradska upravna tijela i Plana godišnjih odmora, poslovi vezani za provedbu natječajnog postupka za prijam u službu u gradska upravna tijela, poslovi prikupljanja i pripremanja dokumentacije vezano uz ostvarivanje prava službenika, pružanje stručne pomoći službenicima Ureda vezano uz ostvarivanje njihovih prava, izrada rješenja vezano za ostvarivanje prava službenika u pitanjima iz nadležnosti Ureda, pripreme podataka, očitovanja i drugih stručnih materijala za potrebe službe za upravljanje ljudskim potencijalima, poslovi izrade prijedloga zaključka o osnivanju i imenovanju povjerenstava, drugih radnih tijela i radnih skupina iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda, stručni, administrativni i tehnički poslovi za Vijeće za zaštitu potrošača, poslovi vezani uz obrade pitanja i prijedloga i pripreme odgovora iz djelokruga Ureda gradskim zastupnicima, pravnim osobama i građanima, davanje uputa, pružanje podataka, pripreme informacija, poslovi vođenja evidencija za potrebe Ureda.

ODJEL ZA NORMATIVNE POSLOVE
Voditeljica Odjela za normativne poslove  - Ivana Grepo Galošić, dipl.iur.
Tel: 01/610-1189
E-mail: ivana.grepo-galosic@zagreb.hr 
- obavljaju se poslovi praćenja i proučavanja stanja u područjima iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda, predlaganja, pripreme, koordinacije i izrade nacrta propisa i općih, pojedinačnih i drugih akata i stručnih materijala za Gradsku skupštinu Grada Zagreba, gradonačelnika i njihova tijela, davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga u postupcima izrade propisa te na nacrte ostalih dokumenata i akata iz djelokruga Ureda, poslovi vezani za praćenje i provedbu postupaka savjetovanja sa zainteresiranom javnošću, davanja stručnih mišljenja i pojašnjenja u provedbi zakona i drugih propisa iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda, osiguravanja jedinstvenog i ujednačenog postupanja u provedbi zakona i drugih propisa iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda, izrade najsloženijih ugovora, sporazuma, prijedloga za zastupanje u sporovima vezanim uz poslove iz djelokruga Ureda i drugih stručnih materijala iz djelokruga Ureda, stručne obrade najsloženijih normativno-pravnih pitanja iz djelokruga Ureda, pružanje stručne pomoći i sudjelovanja u izradi strateških i razvojnih dokumenata, planova, programa, izvješća i drugih stručnih podloga, davanje uputa, pružanje podataka, pripreme informacija.

ODSJEK ZA USKLAĐIVANJE I PRIPREMU AKATA
Voditelj Odsjeka za usklađivanje i pripremu akata - kontakt osoba:
Tel: 01/610-1189
-obavljaju se poslovi praćenja i proučavanja stanja u područjima iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda, davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga u postupcima vezanim za izradu propisa te nacrta ostalih dokumenata i akata iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda u suradnji s nadležnim ustrojstvenim jedinicama, poslovi vezani za praćenje i provedbu postupaka savjetovanja sa zainteresiranom javnošću, poslovi davanja stručnih mišljenja i pojašnjenja u provedbi zakona i drugih propisa iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda, poslovi vezani za usmjeravanje i usklađivanje rada i davanje uputa za rad ustrojstvenim jedinicama Ureda te osiguravanje ujednačenog postupanja u provedbi zakona i drugih propisa iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda, poslovi suradnje s nadležnim institucijama, pravnim osobama te drugim gradskim upravnim tijelima u primjeni propisa iz nadležnosti Ureda.

ODSJEK ZA NORMATIVNE POSLOVE
Voditelj Odsjeka za normativne poslove - kontakt osoba:
Tel: 01/610-1189
- obavljaju se poslovi predlaganja, koordinacije, pripreme, izrade ili sudjelovanja u izradi, izrade i nomotehničke obrade nacrta propisa i općih, pojedinačnih i drugih akata iz područja djelokruga odnosno nadležnosti Ureda, i to: odluka, zaključaka, strateških i razvojnih dokumenata, prostornih i drugih planova, programa i drugih akata, dokumenata i stručnih materijala koje pripremaju i izrađuju nadležne ustrojstvene jedinice za Gradsku skupštinu Grada Zagreba, gradonačelnika i njihova tijela, poslovi praćenja i suradnje u postupcima savjetovanja sa zainteresiranom javnošću, stručne obrade najsloženijih normativno-pravnih pitanja iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda, ujednačavanje forme nacrta akata, dokumenata i drugih stručnih materijala što ih pripremaju ustrojstvene jedinice Ureda, poslovi pružanja stručne pomoći i sudjelovanja u izradi strateških i razvojnih dokumenata, planova, programa, izvješća i drugih stručnih podloga, pripreme izvješća i drugih stručnih podloga, davanje uputa, pružanje podataka, pripreme informacija.

ODJEL ZA FINANCIJSKE POSLOVE
Voditeljica Odjela za financijske poslove  - Kristina Rudelj, dipl.oec.
​Tel: 01/610-0162
E-mail: kristina.rudelj@zagreb.hr 
-  obavljaju se poslovi pripreme analitičkih podloga za izradu financijskih i drugih planova te izrade, unosa i kontrole financijskog plana Ureda i proračunskih korisnika iz nadležnosti Ureda, izrade financijskih analiza i izvješća te praćenja izvršenja financijskih planova Ureda i proračunskih korisnika iz nadležnosti Ureda, izrade periodičnih i godišnjih obračuna sredstava za financiranje Ureda, analize ekonomsko - financijskog poslovanja i izvještaja proračunskih korisnika iz nadležnosti Ureda, nadzora ostvarenja i trošenja namjenskih prihoda i primitaka te vlastitih prihoda proračunskih korisnika iz nadležnosti Ureda, nadzora i kontrole namjenskog trošenja sredstava koja se osiguravaju iz proračuna Grada Zagreba i drugih izvora u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama Ureda, pripreme i izrada izjave o fiskalnoj odgovornosti za Ured, sudjelovanja u kontrolama na licu mjesta kod krajnjih korisnika, formalne i suštinske kontrole Izjava o fiskalnoj odgovornosti ustanova kojima je Grad Zagreb osnivač, izrade izlaznih računa, knjige izlaznih računa, obračun PDV-a, izrade mjesečnih izvještaja o evidencija potraživanja za prihode iz nadležnosti Ureda, praćenja ostvarenja prihoda i rashoda sufinanciranih iz fondova EU, nacionalnih i drugih izvora po projektima, pripreme i provedbe javnog natječaja za financiranje udruga i drugih organizacija civilnog društva za područje zaštite potrošača, obrade i kontrole računa i ostale knjigovodstvene dokumentacije prema kojima se vrši isplata iz djelokruga Ureda, financijskog praćenja realizacije ugovora po proračunskim pozicijama, praćenja stanja dospjelih obveza Ureda po svim osnovama, poslovi u vezi s provedbom i izvršenjem plana sredstava kao i poslovi kontrole financijskih dokumenta iz djelokruga Ureda, pripreme i izrade naloga za isplate iz djelokruga Ureda, vođenja evidencija ulaznih dokumenata i isplata iz djelokruga Ureda, računalnog unosa i obrade podataka i knjigovodstvene dokumentacije, dostave obavijesti o knjiženju iz djelokruga Ureda, obrade dokumentacije i izrada izvješća vezano uz službena putovanja, izrade putnih naloga i obračuna putnih troškova, izrade mjesečnih izvješća za troškove prijevoza za službenike Ureda, praćenja realizacije ugovora u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama Ureda, evidencije uplata za prihode Ureda i poduzimanje aktivnosti za naplatu potraživanja iz djelokruga Ureda, priprema podataka za izradu godišnjih i drugih izvještaja iz djelokruga Odjela.

ODSJEK ZA ANALITIČKO - PLANSKE POSLOVE
Voditelj Odsjeka za analitičko - planske poslove - kontakt osoba:
Tel: 01/610-0162
- obavljaju se poslovi pripreme analitičkih podloga za izradu financijskih i drugih planova te izrade, unosa i kontrole financijskog plana Ureda i proračunskih korisnika iz nadležnosti Ureda, izrade financijskih analiza i izvješća te praćenja izvršenja financijskih planova Ureda i proračunskih korisnika iz nadležnosti Ureda, izrade periodičnih i godišnjih obračuna sredstava za financiranje Ureda, analize ekonomsko - financijskog poslovanja i izvještaja proračunskih korisnika iz nadležnosti Ureda, nadzora ostvarenja i trošenja namjenskih prihoda i primitaka te vlastitih prihoda proračunskih korisnika iz nadležnosti Ureda, nadzora i kontrole namjenskog trošenja sredstava koja se osiguravaju iz proračuna Grada Zagreba i drugih izvora u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama Ureda, pripreme i izrada izjave o fiskalnoj odgovornosti za Ured, sudjelovanja u kontrolama na licu mjesta kod krajnjih korisnika, formalne i suštinske kontrole Izjava o fiskalnoj odgovornosti ustanova kojima je Grad Zagreb osnivač, izrade izlaznih računa, knjige izlaznih računa, obračun PDV-a, izrade mjesečnih izvještaja o evidencija potraživanja za prihode iz nadležnosti Ureda, praćenja ostvarenja prihoda i rashoda sufinanciranih iz fondova EU, nacionalnih i drugih izvora po projektima, pripreme i provedbe javnog natječaja za financiranje udruga i drugih organizacija civilnog društva za područje zaštite potrošača.

ODSJEK ZA RAČUNOVODSTVENE POSLOVE
Voditelj Odsjeka za računovodstvene poslove - kontakt osoba:
Tel: 01/610-0162
- obavljaju se poslovi obrade i kontrole računa i ostale knjigovodstvene dokumentacije prema kojima se vrši isplata iz djelokruga Ureda, financijskog praćenja realizacije ugovora po proračunskim pozicijama, praćenja dinamike isplate iz djelokruga Odjela, praćenja stanja dospjelih obveza Ureda po svim osnovama, poslovi u vezi s provedbom i izvršenjem plana sredstava kao i poslovi kontrole financijskih dokumenta iz djelokruga Ureda, pripreme i izrade naloga za isplate iz djelokruga Ureda, vođenja evidencija ulaznih dokumenata i isplata iz djelokruga Ureda, računalnog unosa i obrade podataka i knjigovodstvene dokumentacije, uspostave i vođenja baza podataka u vezi s korisnicima sredstava, dostave obavijesti o knjiženju iz djelokruga Ureda, obrade dokumentacije i izrada izvješća vezano uz službena putovanja, izrade putnih naloga i obračuna putnih troškova, izrade mjesečnih izvješća za troškove prijevoza za službenike Ureda, praćenja realizacije ugovora u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama Ureda, evidencije uplata za prihode Ureda i poduzimanje aktivnosti za naplatu potraživanja iz djelokruga Ureda, priprema podataka za izradu godišnjih i drugih izvještaja iz djelokruga Odjela.
 
ODJEL ZA PRIPREMU I OBRADU DOKUMENTACIJE
Voditelj Odjela za pripremu i obradu dokumentacije - kontakt osoba:
​Tel: 01/610-1194, 01/610-1195, faks: 01/610-1499
​-  obavljaju se poslovi sudjelovanja u izradi prijedloga Plana nabave iz djelokruga Ureda, u vezi s pripremom i provedbom postupka javne nabave za potrebe iz djelokruga Ureda, što je provodi nadležna služba za javnu nabavu, poslovi administrativne obrade dokumentacije, suradnje u izradi prijedloga Plana nabave iz djelokruga Ureda, stručne obrade i pripreme dokumentacije za nadmetanje i zahtjeva za početak postupka javne nabave, praćenja izvršenja sklopljenih ugovora o javnoj nabavi, suradnje s nadležnom službom za javnu nabavu u pripremi podataka i očitovanja u vezi s javnom nabavom, obrade dokumentacije o odabiru gospodarskih subjekata, kontrola troškovnika i računske ispravnosti troškovnika, suradnje u vezi s izvršenjem sklopljenih ugovora i potrebe sklapanja dodataka ugovoru, poslovi pribavljanja potrebne dokumentacije u svrhu praćenja realizacije, provedbe i kontrole sklopljenih ugovora te poslovi osiguravanja dokumentacije za potrebe nadležnih kontrolnih/revizorskih tijela.

ODJEL ZA PRAĆENJE POSLOVANJA TRGOVAČKIH DRUŠTAVA U VLASNIŠTVU GRADA
Voditeljica Odjela za praćenje poslovanja trgovačkih društava u vlasništvu Grada - Mirela Obradović, dipl.oec.univ.spec.admin.urb. 
Tel: 01/610-1188, faks: 01/610-1499
E-mail: mirela.obradovic@zagreb.hr
-  obavljaju se poslovi vezani uz analiziranja ekonomsko-financijskog poslovanja trgovačkih društava i izvještavanja tijela Grada, izrade prijedloga akata za izvršavanje gradskog proračuna u dijelu koji se odnosi na subvencije i kapitalne potpore trgovačkim društvima, izrade osvrta na izvještaje o poslovanju trgovačkih društava i prijedloga odluka za skupštine trgovačkih društava, izrade prijedloga prethodnog mišljenja na promjene cijena komunalnih usluga, ocjena financijskih izvještaja trgovačkih društava i organiziranosti trgovačkih društava te predlaganje mjera i rješenja u cilju poboljšanja organizacije i uspješnosti poslovanja, sudjelovanje u izradi prijedloga, te izmjena i dopuna kolektivnih ugovora trgovačkih društava, utvrđivanje osnovnih pretpostavki, načela i kriterija u procesu restrukturiranja trgovačkih društava, izradu prijedloga odluka i drugih akata sukladno propisima iz područja restrukturiranja, provjera Izjava o fiskalnoj odgovornosti trgovačkih društava u vlasništvu Grada obveznika podnošenja Izjave.

ODSJEK ZA GOSPODARSKE I ANALITIČKO - FINANCIJSKE POSLOVE
Voditelj Odsjeka za gospodarske i analitičko - financijske poslove - Almir Hrnjić, univ.spec.
​Tel: 01/610-1191, faks: 01/610-1499
E-mail: almir.hrnjic@zagreb.hr
-  obavljaju se poslovi analiziranja ekonomsko-financijskog poslovanja trgovačkih društava i izvještavanja tijela Grada, davanja mišljenja i ocjena na programe rada trgovačkih društava, davanja makroekonomskih smjernica za izradu programa rada trgovačkih društava, analiziranja i praćenja utjecaja tekućih gospodarskih mjera na komunalno gospodarstvo Grada, izrade prijedloga akata za izvršavanje gradskog proračuna u dijelu koji se odnosi na subvencije i kapitalne potpore trgovačkim društvima, izrade osvrta na izvještaje o poslovanju trgovačkih društava i prijedloga odluka za skupštine trgovačkih društava, izrade prijedloga prethodnog mišljenja na promjene cijena komunalnih usluga, provjera Izjava o fiskalnoj odgovornosti trgovačkih društava u vlasništvu Grada obveznika podnošenja Izjave, pripremanja odgovora na pitanja gradskih zastupnika, medija te na predstavke i pritužbe građana u području iz djelokruga Odsjeka, pružanja podataka, informacija i drugih stručnih podloga.

ODSJEK ZA ORGANIZACIJSKE I FINANCIJSKO - MATERIJALNE POSLOVE TE RESTRUKTURIRANJE
​Voditelj Odsjeka za organizacijske i financijsko – materijalne poslove te restrukturiranje - Berislav Zelenika, dipl.oec.
Tel: 01/610-1511, faks: 01/610-1499
​E-mail: berislav.zelenika@zagreb.hr
- obavljaju se poslovi ocjene financijskih izvještaja trgovačkih društava i organiziranosti trgovačkih društava te predlaganja mjera i rješenja u cilju poboljšanja organizacije i uspješnosti poslovanja, sudjelovanja u izradi prijedloga te izmjena i dopuna kolektivnih ugovora trgovačkih društava, praćenja primjene zakona i drugih propisa iz područja materijalnog-financijskog poslovanja, utvrđivanja osnovnih pretpostavki, načela i kriterija u procesu restrukturiranja trgovačkih društava, izrade prijedloga odluka i drugih akata sukladno propisima iz područja restrukturiranja, provjera Izjava o fiskalnoj odgovornosti trgovačkih društava u vlasništvu Grada obveznika podnošenja Izjave, pripremanja odgovora na pitanja gradskih zastupnika, medija, na predstavke i pritužbe građana u području iz djelokruga Odsjeka te pružanja podataka, informacija i drugih stručnih podloga potrebnih za rad tijela mjesne samouprave.